• (Android/iOS) Mighty Party чит-код необмежену кількість монет

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mighty Party IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чит-код необмежену кількість монет ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mighty Party 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Особисто я вважаю, що це досить добре. Досить невимушена гра. Я ще не витратив ні копійки і все ще отримав задоволення. Не так інтенсивно, як деякі ігри, що добре для мене, оскільки я веду активне соціальне життя RL. Я думаю, дошки лідерів або швидке просування потребують грошей, але поміркуйте, скільки ви витрачаєте... 5 фунтів на місяць? Розумний. Не витрачайте більше, ніж можете собі дозволити, і киньте, якщо це стане занадто дорогим! Ці ігри схожі на азартні ігри!! Тому виникла проблема з оновленням. Здається, вони це виправили! Ура!!

    Задумка классная , но реально грати тільки за донат. Без доната 7 з 10 буде проігриш.

    Абсолютна плата, щоб виграти сміття. Щоб прогресувати, МОЖНА тиснути кілька днів поспіль, але прогрес, не витрачаючи $, дуже повільний, а рівень складності надзвичайно скачає в кожному режимі гри, щоб стимулювати і стимулювати покупки в грі. Протистояти проти тих, хто витратив $, майже неможливо. Ігровий процес є багатообіцяючим, але дизайн плати за перемогу знищує будь-яку можливу розвагу для тих, хто не хоче або не може дозволити собі витрачати $ на гру. Не рекомендую грати взагалі.

    Хороша гра

    Це дивовижна гра. Але реклама цієї гри була невірною, і перші кілька картинок також були неправильними. Так, ви бачите це трохи в грі, але в основному це відрізняється. Але все одно люблю!

    не можу зайти в гру

    Не завантажуйте. Ця гра сфальсифікована. Щоразу, коли я плачу за преміум або VIP, все стає набагато складніше, поки не закінчиться мій час преміум-класу. Тоді це неперевершено, поки я знову не заплачу за преміум. Я роблю кілька кроків далі, а потім неможливо продовжити, не витративши більше грошей. Грошова яма.

    Гра, абсолютно не відповідає скриншотам

    Раніше було добре, але тепер реклама з’являється майже щоразу, коли ви перемикаєте екран. Система сватання жахлива, ви будете битися з людьми або занадто сильними, або занадто слабкими. Ви можете грати безкоштовно, але вам доведеться так багато молоти. Ви НЕ зможете завершити будь-які події без сплати реальних грошей. Найкраща частина гри - це війни за територію, якщо ви є частиною гільдії, але решта гри дуже одноманітна і нудна. Я грав близько 4 місяців і видаляю. Обслуговування клієнтів - це жарт.

    Люблю цю гру, але потрібно бути готовими витратити гроші...p.s. Я б витратив більше грошей, якби пакети були кращі. Що стосується збоїв, то краще телефон/обслуговування, шахта ніколи не виходить з ладу, але іноді вкладка залишається відкритою, поки я гортаю кілька екранів, щоб виправити, потрібно перезавантажуватись

    Классссссссссс! Топпппппппппппппппп!

    Подобається гра, не потрібно витрачати гроші, але це прискорить ваш прогрес. Як людина, яка грає в комп’ютерні ігри з початку 80-х (Dragon 32, Atari і Commodore 64), я звик проводити дні, граючи рівнях знову і знову, щоб прогресувати. Просто трохи терпіння, і ви будете прогресувати далі, не виплачуючи грошей, вам просто потрібно витратити час на створення своїх персонажів. Не знаю, чому на знімках екрана зображена гра-вежа, я не прийшов через ще. Нічого схожого на основну гру.

    Зайдіть так далеко, тоді вам просто не доведеться платити за перемогу, хлопці, і не можете йти далі, без сенсу грати, якщо ви не хочете купити всіх чемпіонів

    На любителя

    Це може бути гарна гра, але дуже зіпсована типами плати за перемогу

    Постійно викидає з гри. Гра непогана, але те що викидає і довго неможна зайти - великий мінус. Виправите, тоді 5. А поки 1.

    Чого не можна обновити

    Весела гра, але труднощі збільшуються. Ви будете витрачати більше часу на очікування скринь, ніж насправді граючи в гру

    Не дає мені грати


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :